22 Nisan 2017 Cumartesi

Gett (2014)

http://www.imdb.com/title/tt3062880/

İsrail usülü boşanma nasıl oluyor merak ediyorsanız, kaçırmayın :) 

Ben oldum olası tiyatro türü hikayeleri severim. Hiçbirşey görmezsiniz, herşey size parça parça anlatılır ve siz bir hikaye inşa edersiniz. Film tamamen mahkemede geçiyor ve boşanacak çift nasıl bir hayat yaşamış, niye boşanmak istiyor kadın, niye boşanmak istemiyor adam yavaş yavaş en az mahkeme kadar yavaş izliyorsunuz. Kafanızda çiftin evlerini, komşularıyla ilişkilerini falan hep siz kuruyorsunuz size verilen malzeme ile. 

Muhafazakar İsrail toplumunu görüyorsunuz ki, esasen çok da yabancı değil bize, onu fark ediyorsunuz. Kadınla beraber çıldırıyor, avukatla beraber sinirleniyor, hakimlerle beraber çaresiz kalıyorsunuz. Adamla beraber inat edemedim ben, onu da başaran çıkar :)

Benim için iyi bir film.

Derecelendirme: 8/10.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder