24 Mayıs 2017 Çarşamba

Truman (2015)


Konusu çok ilgimi çekmesine rağmen sevmedim. Tüm çabama rağmen karakterlerin hiçbirini kendime yakın hissedemedim. Oysa bir süre sonra başıma gelebilecek bir şey gibi gelmişti, Julian'ın başına gelen. Julian ile Tomas'ın çok daha fazla şey paylaşmasını, arkadaşlıklarının tarihçesini anlatmalarını, Paula ile Tomas arasındaki hatta Paula ile Julian arasındaki ilişkiyi derinleştirmesini bekledim ama hiçbiri olmadı. Yani böyle bir filmi daha duygusal işlemesi gerektiğini düşünüyorum yönetmenin. Bilinçli olarak bundan kaçınmış bana kalırsa, ki bu bilincini de sevmedim. Yani Julian'ın yapması gerektiğini düşündüğü şeyleri yaparken bu şekilde Tomas'ın sadece eşlik ediyor oluşunu, bir avukat gibi davranmasını sevmedim. Arkadaşlık bundan daha fazlası olmalı diye düşünüyorum. Bu kadar muhabbetsiz arkadaşlık mı olur yahu!

Bu nedenlerle izlemesem de olurdu diyorum.

Derecelendirme: 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder